מיתוג עסקי באמצעות אריזות מעוצבות

רבים טועים לחשוב שמיתוג הוא עיצוב של לוגו, נייר מכתבים, ברושור או חומרים אחרים, אך מיתוג הוא שם כולל לשפה שלמה שהעסק משדר, שבתוכה יש עיצוב ספציפי שחוזר על עצמו פעם אחר פעם, בין אם בצבעים שלו ובין אם במראה שלו. עסק שרוצה להצליח  חייב מיתוג טוב ובעיקר כזה שנכון לו, וחייב ליצור אצל הלקוח הקיים והפוטנציאלי את הקשר המיידי בין החומרים והמוצרים השונים אליהם הוא נחשף לבין העסק עצמו. דוגמא טובה לכך הוא הצבע הסגול של חברת סלקום, צבע שבכל מקום שנראה אותו גם אם לא נהיה מודעים לכך, נעשה במוחנו באופן מידי את ההקשר.

עיצוב גרפי משובח – הבסיס למיתוג מוצלח!

אם אתם רוצים למתג את העסק שלכם כעסק איכותי ובעל ערך, אתם צריכים להתחיל לעבוד עם סטודיו למיתוג. עליכם לוודא כי אתם מקבלים שירות מקצועי של עיצוב גרפי, וזאת כיוון שהעיצוב שימתג את העסק יופיע בכל חומר ובכל מוצר שיוצא מבית העסק, בין אם מדובר על נייר מכתבים, מעטפות, מגנטים, וכמובן אריזות של מוצרים.

מהן אריזות מעוצבות?

אריזות מעוצבות כשמן כן הן, אריזות בעלות מראה חיצוני שמאפשר לצרכן לעשות מיד את הקשר בין המוצר לבית העסק, וכמובן לעשות במוחו הקשר בעל מרכיבים חיוביים. אריזות מעוצבות מיוצרות בהתאם לצרכים של המזמין שלהן, והאלמנט העיצובי הכולל עיצוב גרפי ברמה גבוהה הוא העיקר שבהן. אך לא רק הגרפיקה היא זו שמשפיעה על הצרכן אלא גם סוג האריזה, האיכות שלה, הגימור שלה והשמירה שלה על המוצר, וכל אלו ביחד ישדרו לצרכן אמינות ואיכות כמו שהוא רוצה וצריך לקבל.

אריזות מעוצבות למיתוג עסקים

הקשר בין האריזה למיתוג

מי שמבין את המשמעות של אריזה איכותית ולא פחות חשוב מכך אריזה מעוצבת ומיוחדת, מרגיש זאת בפידבקים שהוא מקבל מהלקוחות שלו וכפועל יוצא מכך בפרסום החיובי שהוא מקבל. אריזות מעוצבות יכולות להיות מרכיב חשוב במיתוג העסקי, והן חלק ממעטפת רחבה של פרסום ושיווק שאמור להציג את העסק כמקצועי ואיכותי, כזה שצרכנים ישמחו לשלם על המוצרים שהוא מציע. השקעה באריזה חזקה ועבה כמו קרטון אמריקאי או קרטון גלי עבה, תהיה אולי יקרה יותר אך לטווח הרחוק תהיה משתלמת הרבה יותר, בגלל הפרסום החיובי ובגלל מה שהיא תשדר ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים.

האריזה – הדבר הראשון שהצרכן פוגש!

אריזות מעוצבות הן הדבר הראשון שהצרכן פוגש, בין אם זה בקנייה רגילה ובין אם זה בקנייה שבה הלקוח מקבל את המוצר אליו הביתה. יש משמעות רבה למפגש הראשוני הזה עם בית העסק שמספק את המוצר, משמעות שנוגעת בעיקר לרושם הראשוני שכידוע אין שני לו. אם תשקיעו באריזות מעוצבות ואיכותיות בעסק שלכם, תמתגו אותו ככזה שרבים ירצו לנסות אותו ולהזמין ממנו, והתוצאה תהיה גדילה של העסק תוך זמן קצר.